Pytania i odpowiedzi
DOSTAWA
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.
Zamówienia są wysyłane w dni robocze w czasie podanym przy każdym z produktów, po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie. Podany czas wysyłki nie obejmuje czasu dostawy przez przewoźnika .
PŁATNOŚĆ
Na wpłatę za zamówienie czekamy do 7 dni od chwili złożenia zamówienia.
ZAMÓWIENIA
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.
Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu, najlepiej za pomocą formularza kontaktowego.
Na Twoją prośbę obsługa sklepu może zmodyfikować Twoje zamówienie przez dodanie lub usunięcie wybranej pozycji, o ile nie nastąpiła jeszcze płatność za zamówienie (dotyczy to sytuacji, gdy w zamówieniu wybrana została płatność przelewem lub szybkim przelewem) albo do chwili spakowania paczki, jeśli w zamówieniu wybrana została płatność przy odbiorze. Później zmiany w zamówieniu nie będą możliwe. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy: sprzedaz@annacosmetics.pl
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.